Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Sharalike - Παρουσιάσεις

Δημιουργήστε εύκολα παρουσιάσεις με το sharalike. Ψάχνοντας να φτιάξω ένα βίντεο με εικόνες για τη γιορτή του Πολυτεχνείου βρήκα το sharalike, που είναι διαθέσιμο για android, ios και pc. Κατέβασα την εφαρμογή δωρεάν στο λάπτοπ και αμέσως ξεκίνησα να φτιάχνω τη δική μου παρουσίαση online.
Πάτησα το <create an album>

Στο παράθυρο που αναδύεται έγραψα τον τίτλο του άλμπουμ και πάτησα <choose files> για να επιλέξω τις εικόνες. Είναι ένα πρόγραμμα απλό, όπου εισαγάγεις τις εικόνες που θέλεις από τον υπολογιστή σου. Επέλεξα τις εικόνες που ήθελα και πάτησα <upload> για να τις ανεβάσω.
Για να επεξεργαστώ την παρουσίαση, πατώ πάνω στο άλμπουμ και ξεκινώ τις ρυθμίσεις. Οι μεταβάσεις μεταξύ των διαφανειών ρυθμίζονται από το <Style>. Εγώ επέλεξα λόγω περίστασης το πιο απλό, το <flip>.
Στη συνέχεια επέλεξα ακριβώς από κάτω την ταχύτητα των μεταβάσεων από τη μία διαφάνεια στην άλλη.

Μπορούσα να διαλέξω από τα υπάρχοντα μουσικα θέματα ή να ψάξω στη μεγάλη βιβλιοθήκη του Spotify,  όμως εγώ επέλεξα να ανεβάσω ένα τραγούδι που να έχει σχέση με τις διαφάνειές μου. Στην προκειμένη περίπτωση επέλεξα μία διασκευή από τους Κόζα Μόστρα του "Λεβέντη" του Μίκη Θεοδωράκη.

Τέλος αποθήκευσα το έργο μου και για να το μοιραστώ μαζί σας επέλεξα κάτω αριστερά τον κώδικα ενσωμάτωσης, ενώ μπορούσα να το στείλω στο facebook, twitter, email ή απλά να σας δώσω τον υπερσύνδεσμο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να αφήσετε το σχόλιό σας...